Τηλεφωνικές παραγγελίες:231 231 0011
ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΤΟ 231 231 00 11

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβεις, σε ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:

Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

Σε επεξεργασία – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων

Ολοκλήρωση – Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.

Ακύρωση – Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες που λαμβάνονται μέχρι τις 15:00, ετοιμάζονται και αποστέλλονται την ίδια ημέρα, εφόσον τα προϊόντα που έχετε επιλέξει είναι ετοιμοπαράδοτα. Η παραλαβή ολοκληρώνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής, με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές. Παραδόσεις – Αποστολές δεν πραγματοποιούνται τις αργίες .

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν έως και 14 ημέρες μετά την αγορά σας στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Εάν έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν ή έχετε μετανιώσει για την αγορά σας

Στην περίπτωση που αιτηθείτε αλλαγή προϊόντος θα λάβετε «κουπόνι επιστροφής» ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει), με email ή Γραπτό Μήνυμα (sms) κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούργια παραγγελία.

Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση), το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει). Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφεται στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας στην PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με δική μας χρέωση. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η διαδικασία έχει 2,50€ κόστος μεταφορικών. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί (συμψηφισμός) από το κουπόνι ή από την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

  • Εάν έχετε λάβει διαφορετικά προϊόντα από αυτά της παραγγελίας σας

Στη περίπτωση εκείνη στην οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά της παραγγελίας σας, η εταιρεία θα προβεί σε άμεση αντικατάσταση των προϊόντων, χωρίς καμία επιβάρυνση.

  • Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα πριν την αποστολή, ώστε να λαμβάνετε τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό είναι απαραίτητο να προβούμε στον έλεγχο του. Εφόσον ο έλεγχος αυτός δε δύναται να γίνει από εμάς, το προϊόν θα αποστέλλεται για έλεγχο στο τεχνικό τμήμα του προμηθευτή. Σε αυτήν την περίπτωση, το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο του εκάστοτε προϊόντος, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου και επιβεβαίωσης του ελαττώματος το προϊόν θα αντικαθίσταται άμεσα, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Κάθε επιστροφή γίνεται καλώντας την ACS Courier
Αποστολή δέματος: Flytech.gr, 6,5ο χλμ Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά, Ευκαρπία, 56429, Τηλ: 231 231 0011.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier, με δική μας χρέωση.
Στην περίπτωση που επιλέξετε κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων, χρέωση αποστολέα (δική σας) θα πρέπει να μας το αναφέρετε γραπτώς αποστέλλοντας μας σχετικό email στο info@flytech,gr. Στο email θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε. Στην περίπτωση που δεν μας το κοινοποιήσετε το σύστημα αυτόματα θα θεωρήσει ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (εμάς).

Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στις αποθήκες μας, στη διεύθυνση Flytech.gr, 6,5ο χλμ Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά, Ευκαρπία, 56429, Τ: 231 231 0011. Γι’ αυτόν τον λόγο, η επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος ΕΛΤΑ δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.

Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις και στην εργοστασιακή τους συσκευασία, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση μίας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν, με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά στο 231 231 0011
Με e-mail στο [email protected] (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας).
Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας του site (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας).

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ή εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται από τον κατασκευαστή στην περίπτωση εγγύησης με τις εξής προϋποθέσεις:

το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την συσκευασία του.
να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία.

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Οι χρεώσεις των πιστωτικών καρτών πραγματοποιούνται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Eurobank Cardlink έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια. Aποδεκτοί τύποι πιστωτικών καρτών: Visa, Mastercard.

Επιλέξτε τα πεδία που θα εμφανίζονται. Τα υπόλοιπα θα είναι κρυφά. Σύρετε και αποθέστε για να αναδιατάξετε την σειρά.
  • Εικόνα
  • Κωδικός Προϊόντος
  • Αξιολόγηση
  • Τιμή
  • Απόθεμα
  • Διαθεσιμότητα
  • Στο καλάθι
Click outside to hide the comparison bar
Σύγκριση