Τηλεφωνικές παραγγελίες:231 231 0011
ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΤΟ 231 231 00 11

Πολιτική Αλλαγών / Επιστροφών

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν έως και 14 ημέρες μετά την αγορά σας στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Εάν έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν ή έχετε μετανιώσει για την αγορά σας

Στην περίπτωση που αιτηθείτε αλλαγή προϊόντος θα λάβετε «κουπόνι επιστροφής» ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει), με email ή Γραπτό Μήνυμα (sms) κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούργια παραγγελία.

Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση), το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει). Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο. Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφεται στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας στην PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με δική μας χρέωση. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η διαδικασία έχει 2,50€ κόστος μεταφορικών. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί (συμψηφισμός) από το κουπόνι ή από την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει). Στην περίπτωση επιστροφής παραγγελίας που απεστάλη με δωρεάν μεταφορικά, το ποσό των μεταφορικών της αρχικής παραγγελίας θα αφαιρείται από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

  • Εάν έχετε λάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό της παραγγελίας σας

Στη περίπτωση εκείνη στην οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά της παραγγελίας σας, η εταιρεία θα προβεί σε άμεση αντικατάσταση των προϊόντων, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Eλαττωματικά προϊόντα

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα πριν την αποστολή, ώστε να τα λαμβάνετε σε άριστη κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, στην περίπτωση που εντοπιστεί κάποια φθορά ή αισθητικό ελάττωμα σε ένα προϊόν, παρακαλείστε να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών από την παραλαβή του.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου και επιβεβαίωσης του ελαττώματος το προϊόν θα αντικαθίσταται άμεσα, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Για τις περιπτώσεις DOA και εγγυήσεων διαβάστε περισσότερα εδώ: Εγγυήσεις Προϊόντων

Διαδικασία

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας και θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier, με χρέωση παραλήπτη.
Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις και στην εργοστασιακή τους συσκευασία, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά. Από την διαδικασία της αλλαγής εξαιρούνται οι μάσκες προστασίας και τα ακουστικά για λόγους υγιεινής.
Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη. Σε περίπτωση διεκπεραίωσης εγγύησης είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς και της συσκευασίας, εντός του χρονικού ορίου που ορίζει ο κατασκευαστής.

Αποστολή δέματος:
Flytech.gr, 6,5ο χλμ Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά, Ευκαρπία,
ΤΚ 56429, Θεσσαλονίκη,
Τηλ: 231 231 0011.

Στην περίπτωση που επιλέξετε κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων, χρέωση αποστολέα (δική σας) θα πρέπει να μας το αναφέρετε γραπτώς αποστέλλοντας μας σχετικό email στο [email protected]. Στο email θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε. Στην περίπτωση που δεν μας το κοινοποιήσετε το σύστημα αυτόματα θα θεωρήσει ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (εμάς).
Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.
Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στις αποθήκες μας, στη διεύθυνση Flytech.gr, 6,5ο χλμ Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά, Ευκαρπία, ΤΚ 56429, Τ: 231 231 0011. Γι’ αυτόν τον λόγο, η επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος ΕΛΤΑ δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση ή την τοποθέτηση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Το κόστος που προκύπτει από την επιλογή της υπηρεσίας της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση.

Επιλέξτε τα πεδία που θα εμφανίζονται. Τα υπόλοιπα θα είναι κρυφά. Σύρετε και αποθέστε για να αναδιατάξετε την σειρά.
  • Εικόνα
  • Κωδικός Προϊόντος
  • Αξιολόγηση
  • Τιμή
  • Απόθεμα
  • Διαθεσιμότητα
  • Στο καλάθι
Click outside to hide the comparison bar
Σύγκριση