Το κατάστημα μας παρέχει την υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival), με σκοπό την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος στην περίπτωση εντοπισμού ελαττώματος κατά την παραλαβή του και συγκεκριμένα στις εξής περιπτώσεις:
Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να μας ενημερώσετε σχετικά και να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα, ώστε να ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα για τη φύση του ελαττώματος. Στην περίπτωση που ο έλεγχος αυτός δε δύναται να γίνει από εμάς, το προϊόν θα αποστέλλεται για έλεγχο στο τεχνικό τμήμα του προμηθευτή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο του εκάστοτε προϊόντος, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
Αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών – δυνατοτήτων, ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα. Στην περίπτωση βλάβης από κακή χρήση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και επομένως το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”.
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε προσωπικά στο χώρο της αποθήκης μας κατόπιν συνεννόησης χωρίς χρέωση, είτε μέσω courier, όπου ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής και παράδοσης του προϊόντος (5,00€). Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη.
Κατόπιν σχετικού ελέγχου από το τεχνικό τμήμα και εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα που αναφέρεται από τον πελάτη, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Συμπληρώστε το email για να μαθαίνετε πρώτοι για τις προσφορές και τις νέες μας αφίξεις!